Univerzita pro hosty restaurací

Snahou Hostovky je zvýšit uvědomění našich hostů v tom, co jim patří a jak by se měli v restauraci chovat, aby se nedostávali do trapných situací. Takto vzdělaní hosté si u zaměstnanců v pohostinství získají daleko větší respekt.

Michael Dobromil Klíma
Michael Dobromil Klíma životopis
* 23. 6. 1928 až 15. 10. 2011
Zakladatel konceptu STEAKGRILL®, autor článků na Hostovce. Od poloviny roku 2018 vzniká tento web jako modernizace a revize původního webu Hostovky.
Brzy do postele, brzy vstát, propagovat se a tvrdě pracovat!
Životní krédo Mikea z originálního Early to bed, early to rise, work like hell and advertise!.

Kategorie článkůo čem se nemluví

Stížnost Melikana
8. září 2011
o čem se nemluví
Stížnost Melikana
Moje zkušenost z návštěvy Motorestu Melikana z neděle 4. 9. 2011.
Kde je zakopaný pes
23. srpna 2011
o čem se nemluví
Kde je zakopaný pes
Již jsem několikrát napsal, že v českých restauracích si nestěžuji, protože odpověď je vždy stejná, a sice že si u nich nikdo nestěžuje, a tak nakonec jsem to já, kdo by se měl omluvit za to, že jsem takový ignorant a nesofistikovaný host. Jsou ale případy, kdy by chtěli slyšet, co tedy bylo špatné a abych jim tedy řekl jak to dělat lépe.
Funkce pracovníků v pohostinství
15. srpna 2011
o čem se nemluví
Funkce pracovníků v pohostinství
Rozvoj pohostinství vyžaduje, aby každou práci vykonávali vysoce kvalifikovaní pracovníci s odpovídajícími znalostmi a případně s odpovídajícím vzděláním. Rozmanitost provozu pohostinství klade nemalé nároky na znalost problematiky výrobní — znalost zbožíznalství, technologie, problematiky ekonomie a organizace, z oboru fyziologie, hygieny výživy, léčebné výživy i na základní vědomosti o cestovním ruchu, nemluvě o znalosti jazyků a psychologie.
Psychologie rozmístění buffetových jídel
21. prosince 2009
o čem se nemluví
Psychologie rozmístění buffetových jídel
Bufetové pulty mohou být obdélníkové, postavené podél stěny s jednosměrným vyhrazeným přístupem, nebo volně stojící v prostoru s jednosměrným přístupem po obou stranách, případně kulaté „ostrůvky“ s přístupem se všech stran.
Nejčetnější kategorie článků
životopis zbožíznalství ubytování restaurace a servis recept případová studie pohostinství o čem se nemluví o čem se mluví nápoje kuchyňské techniky konzulting koho se to týká kdo-kdy-kde jídla a jídelní lístky hygiena a sanitace historka gastronomie Francie etnické kuchyně etika co-kdy-kde Amerika